just an ordinary day like this.


Förresten bloggen, jag har fått jobb! Jag hade inte ens kommit ihåg att säga det till min kära mamma. Fyra dagar efter jag fått veta det så var det ren tur att jag sa något fast hon hade redan hört det av mormor som hade hört det av syrran. Hej och hå hur det kan gå. men nu vet ni det också!

Annars är livet helt ok. som jag brukar säga nu för tiden. OK. inte så bra och inte så dåligt utan helt okej. det är nog det vanligaste också på hur jag beskriver killar. Är han helt okej enligt mig så är han egentligen mkt bra men jag vet inte riktigt varför jag säger så. Mysko bara. Packat upp och gjort klart det mesta här i hus nr 2. såklart ska man alltid glömma någonting och den här gången blev det springskorna så nu har jag abstinens av att inte ha möjligheten att ut och springa. Hade suttit perfekt nu, men får se fram emot dansen ikväll!
östersund var lyckat. Vi hade riktigt trevligt & skitkul med nytt folk. minibuss, basketkillar på 2 meter, öl, skejt och feting frulle beskriver helgen ganska bra! Mkt nöjd att jag följde med.

(I don't know how to tell you. but this is how I am)
/josefine.


Kommentarer
Postat av: elin

Vart har du fått jobb? :D

2009-09-08 @ 19:09:01
URL: http://reijonen.blogg.se/
Postat av: frida

På torsdag blir det mys hjärtat! saknar dig

2009-09-08 @ 19:15:00
URL: http://freuda.blogg.se/
Postat av: frida

grattis än en gång :)



2009-09-08 @ 22:09:54
Postat av: Anonym

jodu gumman o du glömde allt berätta för mig å att du hade fått jobb ;) Min upptagna gummsi :) <3<3

2009-09-09 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0