historien bakom


eftersom det är ganska aktuellt och jag har fått höra det ett x antal gånger nu så tänkte jag att det var lika bra att berätta varför det blev såhär." JOSEFINE: DU PRATAR JÄMT I TELEFON JU!" första reaktionen kände jag mig tagen på bar gärning. inte för att det är något fel med det men jag blev ställd bara. men sanningen är den att vi har fått det så jäkla bra! jag och mina vänner berättar och pratar om allt nu. det har vi väl alltid gjort men nu är det som att varenda liten detalj måste berättas så fort som möjligt därav alla telefonsamtal. vi vill dela mycket tillsammans vilket jag älskar. och för att man har abonnemang gör det delvis inte lättare.

idag blir det salongen hela dagen för att sedan ta min resväska och åka till östersund med dansgruppen!
ska bli grymt kul och jag har längtat så. dansa på torget för riskmästerskapen i fotboll och basket.
samt "disco"¨på lördag kväll, kan ju inte sluta bättre!

soome day it's gonna be the day..
/josefine


Kommentarer
Postat av: frida

på tal om ringa ;) så ringer jag när jag kommer hem, då ska vi ta ett snack haha :D <3

2009-09-04 @ 12:09:26
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: emilia

duuuu !!! tycker du ska dela med dig lite av detaljerna till din syster jag !

2009-09-07 @ 18:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0