frejaärminidolförtillfället


frejan har gjort det vi alla väntat på, tagit körkort! så galet avundssjuk jag är. men livet är olika för oss alla. men tur nog är det. det är det som gör oss alla unika. dagen har varit spännande och vi har varit ute på vift kan man säga. bilåkandet gör mig trött men med mat i magen är allt bättre. pappa hade till och med maten klar ikväll utan min hjälp vilket behövdes efter en lång dag. ändå så måste jag förbränna mkt eller så är jag en fruktoman som kan äta hur många som helst. apelsin är mitt kall här i livet men det gör mig inte så mkt.

städa och kika på vårat uf företag ikväll. dansa och hoppas på det bästa så att säga! när man minst anar det så får vi väl se vad som blir av.


Kommentarer
Postat av: freja

du är bästi bästi bääääääst! <3

2009-09-15 @ 17:54:35
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0