everything is changing

känns bara så. dålig. inte så mkt mer. fast jag har tänkt fram och tillbaka och den kan faktiskt få vara dålig. cykeln går sönder (halvt), börjar regna precis när jag ska hem, ingen mat, huvudvärk & kurrande mage, skorna vill inte åka, fler prov som ska göras nästa vecka.

känns som att ingenting vill som jag idag. men nu hoppas jag frida ska muntra upp mig för jag är på väg till henne snart, men regnet vill ju inte sluta!

nästa vecka: kemi, religion och svenska prov! omg.
UF tar mer än vad man tror, men kommer bli grymt sen!
<3

Kommentarer
Postat av: frida

hoppas det blev lite bättre när du kom hem till mig sötnos :)!

2009-09-29 @ 20:48:34
Postat av: josefine

såklart det blev! <3

2009-09-30 @ 08:31:40
URL: http://josefinesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0