grattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattisgrattis!


en ynka dag kvar. min lilla plutt smula ska bli 18 fyllda år imorgon och jag är så glad för din skull.
jag har knappt känt dig i tre år snart men det känns så sjukt mycket längre. i början var vi inte så vidare tajta, utan bara kände varann till det yttre. men sen så hände något och jag fick lära känna dig bättre och det är något som jag är grymt glad över! du gör min dag till något extra och vi är rättså lika också. vilket kanske syns på våra stilar, hårfärg,väskor,skor och du har min halva garderob. men det bryr jag mit inte ett dugg om faktiskt. huvudsaken är att vi har så jädra kul tillsammans och du får mig att må bra! så nu lilla tösen är du snart lite äldre än mig. jag önskar dig en superbra födelsedag med massa tårta och firande!

kärlek till dig josefin nord!
/j.




<3


Kommentarer
Postat av: frida

Vad gulligt! :)

2009-09-11 @ 09:05:20
URL: http://metrobloggen.se/fridasand
Postat av: Anonym

tack gummsilummsi!! :) skynda dig hit nu vill ha dig här nununununununu!!!!!! <3<3

2009-09-11 @ 18:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0