goodnight

dags att krypa i kojen. haft en utomordentligt skön kväll. började med magknip men slutade i tårar. lycklig utav en film. helt ensam låg jag och typ hånskrattade åt mig själv för att det var så bra!
ögonen säger godnatt för längesen så ska nog lyssna på dom nu.
morgonpromenad imorgon sen plugg all day.

btw, min syster överraskar mig och kommer och hämtar mig på salongen!! ÖVERLYCKLIG
(för dom som inte vet så bor hon i norge och skulle egentligen inte komma hem i helgen)
höll nästän på att skrika till framför min kund ju. hej&hå hur det kan gå.

natti natti mina vänner!

Kommentarer
Postat av: frida

åh så härligt med syskon eller hur :)!! vad såg du för film egentligen :P?

2009-10-03 @ 18:12:42
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0