en la peluqueria

ännu en lördag. vaknar i den djupaste drömmen av min väckningssignal som jag snart skulle kunna radera för att den ger mig dåliga men. usch! direkt jag hör den så tänker man på alla dåliga mornar som man skulle vilja ligga kvar i sängen och bara dra sig. så idag blev det salongen på förmiddagen för att jobba lite. sen har jag gjort mig fräsch och luktar nu gott istället för fotsvett! converse borde ha luft konditionering i sina skor alltså. inte bra det där!

nu ska jag göra mig en omelett och sen ta mina ben å pallra vidare mot prosavägen för att kanske leka med molly innan vi ska hämta frida på jobbet. kvällen kommer bli lyckad. ska visa kärlek åt min kära vän och hon är värd en riktig kram eftersom jag är så dålig på att visa kärlek så nu ska jag bättra på mig.

still pain in my body.




jag kan inte leva utan min andra halva!
syskonkärlek till tusen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskade du :) det var en ful bild haha! Så lägger du ut en sån bild på dig!!! Du ser ut som en ny slagen ros medans jag ser ut som en bajskorv. älskar digis. sitter här och planerar lite presenter :D hihi

2009-10-10 @ 15:38:45
Postat av: Anonym

MEN SNYGG I HÅRET DU ÄR! och mills med såklart.

2009-10-11 @ 22:58:37
URL: http://breakbeat.blogg.se/
Postat av: Anonym

MEN SNYGG I HÅRET DU ÄR! och mills med såklart.

2009-10-11 @ 23:00:03
URL: http://breakbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0