e.l.b.

min bästa och finaste storasyster. någonting hände. någonting väldigt positivt. kan inte säga vad men vi kom varann så otroligt nära. du fanns alltid där för mig och vi gjorde i princip allt tillsammans. du är en utav dom som får mig till en så bra människa. du får mig att må så sjukt bra och du är min stjärna. finns ingen som du.
fastän du inte är kvar här hemma längre så är du ändå en del av mig.

jag älskar dig utav hela mitt hjärta!
idag imorgon föralltid.



för tillfället har vi en msn-dejt i pyjamasen!

Kommentarer
Postat av: Mills

Jag gråter, älskade du vi är alltid tillsammans! Kommer alltid att vara, framtiden är våran det vet vi :) älskar dig mest av allt.

2009-10-28 @ 16:23:55
Postat av: mamis

vilka härliga ungar jag har puss på er

2009-10-28 @ 19:24:02
Postat av: frida

syskon är det bästa i världen <3 underbart!

2009-10-30 @ 22:11:33
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0