091007, a letter to you


Eftersom jag är en sådan fin vän som hjälper Josefine med hennes blogg om hon behöver hjälp, så tycker jag att ett en gästbloggning kan kvinnan allt låta mig göra.

Jag heter Frida, är 18 år och åtta månader. Med andra ord är jag äldre än Josefine, nästan nio månader äldre. Jag och JB lärde känna varandra i sjunde klass på högstadiet, båda lirade pingis i centralkapprummet under rasterna på vår dåvarande skola. Historien är ganska rolig och för att göra en lång historia kort: vi började heja på varanda "for no reason" och efter det har vi vart polare.

Josefine är en av de finaste människorna jag känner. Hon är aldrig elak mot någon och är alltid i full färd med att planera sina veckor så hon hinner träffa alla hennes vänner, plugga, dansa, jobba och klippa massa människor. Jag skulle ibland vilja kalla Josefine för ett kontrollfreak. Det har hänt att jag frågat henne om hon vill ses, då kan jag få ett svar som: på förmiddagen ska jag träffa x och på kvällen w men där mittemellan kan vi ju ses? Där snackar vi om att utnyttja varenda minut som hon är vaken. Men det är det som är så härligt med Jossan (läs: ibland, ibland blir det liite för mycket) 

Jag kan ärligt säga att jag förmodligen inte skulle vara samma person som jag är idag om jag inte lärt känna henne.

Mycket kärlek till dig Josefine/Jossan/GoseKossan/Limpan/JB/Jossipossi/Jososos
genom detta tjyvskrivna inlägg.
/ Frida Sand


Kommentarer
Postat av: josefine

du är guld värd frida sand! TACK <3

2009-10-07 @ 21:19:38
URL: http://josefinesb.blogg.se/
Postat av: jossan

fina människor :) <3

2009-10-08 @ 18:24:40
URL: http://baratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0