doing all my homework.

välfylld dag. börjar med uppgång vid 08.00 för att äta en riktigt smarrig frulle med frida.s och sedan ta hojjen in till stan för att sitta på körskolan 2 timmar. gick väl skapligt men får alltid huvudvärk när jag varit där. ska plugga som en nörd nu alltså. sen tog jag & cyklade vidare mot haga för att ha ett litet möte om UF. fick bra hjälp så nu får vi se resultaten och så sen. vidare mot kupolen för inköp av material så snart är produktionen i full gång! har sedan gymmat och blev en sen lunch klockan kvart i fyra. hej och hå. men var knappt hungrig så konstigt det kan bli.

freja: om du läser min blogg fastän du är i californien så vill jag att du ska veta att du bör förmodligen bör köpa med dig TJOCKTRÖJOR hem. kylan har kommit och imorse var det nollgradit ute. trodde jag skulle tappa hakan ju! så nu så är det mössa & vantar som gäller varje morgon. jag satt & tänkte igår på att det känns som att jag ska ringa någon men så kom jag på dig. var nära på att ringa hem till helly & ingi för att få prata med dom. fast jag gjorde ju såklart inte det men hade gärna velat. saknar ju dom också nu när du inte är hemma !  
men du är alldeles strax tillbaka i sverige & då ska jag krama sönder min vän.

gjorde en ganska så fantastisk sak idag! jenny&jossan will understand.

min höft är knas igen så hoppas det inte är något långvarigt bara!
usch. ska plugga vidare & promenixa senare.
/j.

dålig bild update så nu kommer massa som inte ens hänger iho men whatever!









Kommentarer
Postat av: frida

älska bilder :)

2009-10-03 @ 18:09:54
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: freja

du ar sa bast. du kommer aldrig forsta. jag saknar dig sa otroligt mycket. <3

love you!

2009-10-04 @ 07:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0