dags för fredag igen

tidig uppgång trots att klockan blev mer än ett innan vi somnade. tre timmars inmatning. det går till en viss gräns sen orkar man inge mer. hemma och ätit en salig blandning till lunch. först en pirog sen lite mannagrynsgröt och frukt på de! haha. jag vet, jag är mysko.

jag blir nästan förvånad att det imorgon är LÖRDAG. hade inte räknat med att det skulle gå så fort.
jobba fyra timmar nu sen hem & putsa samt ta igen lite sovtid vilket kan behövas.

och vet ni vad: JAG SKA ÄTA TÅRTA PÅ SÖNDAG! (lite)
PUSSSSSS





Kommentarer
Postat av: frida

Äntligen. Nu är helgen här som du så länge väntat på! Vi ska göra det till ett minne, ett oförglömligt. <3

2009-10-30 @ 16:00:01
URL: http://fsand.blogg.se/
Postat av: Emilia

aah men självklart du måste sova, en annan börjar 04 inatt sen raka staka hem och festa SOVA??? tårta jag ska ha en HEEEL :)

2009-10-30 @ 17:21:07
Postat av: frida

jag håller med millan :D en hel tårta blir bra till dig jossan :D

2009-10-30 @ 22:14:45
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0