så galet lyckad kryssning!!

Mycket skratt & tårar! Tänker inte berätta allt eftersom vi låter lite vara osagt :) men i det stora hela en SJUKT BRA KRYSSNING! vi var fyra tjejer som hade det riktigt roligt! Vi åkte med typ 20 till tjejer, lite av ias släkt och sen deras väninnor. VIP band och rosa band gjorde oss riktigt sassy. Träffade trevligt folk och en viss lista var väl inte min bästa grej precis. Vet inte riktigt vad jag höll på med då men jag kom sist. Men någon måste ju göra det också ;)

TACK FÖR ALLT FRIDA, FREJAN OCH IA!
eller ska jag säga LA! ;) haha.

bilder kommer i sinom tid!
håll ut.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: frida

hahah underbart :D <3<3<3<3<3

2009-11-29 @ 19:16:00
Postat av: elin

sv: hihi jossan jag förstod vad du meande men håller inte med ;) men tack iallafall :) och om någon är good loooking så är det du! :D

2009-12-02 @ 17:06:37
URL: http://reijonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0