MIN BÄSTA FÖDELSEDAG NÅGONSIN!

TACK! Min födelsedag blev verkligen hur lyckad som helst! mina tjejer gjorde den till något speciellt. dagen började med att få fint i huset och fixning av all mat (som mamma dock gjorde så bra) ! Men duka och tända ljus så det blev riktigt mys men samtidigt förfestigt.

Vi käkade mat, efterrätt och sen satte vi igång förfesten. kvällen bjöd verkligen på många goda skratt & jag var verkligen lycklig. jag kände mig som en i mängen (dock efter klockan tolv). Vidare mot ETAGE för att där SHAKA ASS och hänga i baren. Nyinköpta skor hade jag också, pumps med relativt hög klack som verkade lyckas på dansgolvet! HAHA för er som vet.

Jag vill då passa på igen att säga tusen TACK till er som förgyllde min dag! jag älskar er.

/ en glad 18-årig josefine!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din röda hårfärg du har?

2009-11-11 @ 17:19:37
Postat av: frida

du är värd den bästa födelsedagen i världen :D vi hade roligt, haha som sagt;) älskade du <3 :)

2009-11-11 @ 19:03:46
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: Anonym

PLUS ATT MIN ÄLSKADE SYSTER KOM OCKSÅ!!!!

2009-11-11 @ 19:14:57
Postat av: Jenny

Det var en heeelt perfekt kväll, tack så mkt för allt :) Glad att den blev så lyckad <3

2009-11-11 @ 20:08:35
Postat av: josefine

Till anonym: Den är frisörfärgad med massa blandningar, vi har använt lite olika varje gång så svårt att svara på. Typ röd och lite violett. :) hoppas det hjälpte dig lite!

2009-11-12 @ 22:25:01
URL: http://josefinesb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0