jag kan nog vara den tråkigaste på länge

"ursäkta, men idag är jag nog inte annat än tråkig" jag orkade inte riktigt med att leva som vanligt. När kroppen lider får hjärnan ta stryk. Men det är lika bra att inse det än att försöka. Dock skulle man tagit och åkt hem från skolan men icke sa nicke lilla josefine, du ska alltid försöka hålla ut och visa att du kan! Så nog allt stannade jag kvar på svenskan och religionen fastän min lärare sa att det syntes långa vägar att jag inte såg nå vidare ut. Haha, tack för den liksom. Men sant var det.

Vilat upp mig nu i sängen & badet. Dock bladade jag i blod såg det ut som. All min hårfärg duschades nog ur på första tvätten, inte ekonomiskt att vara rödhårig kan jag säga!

dags att torkas sen åka vidare mot mamma.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

neej gumman idag mådde du inget bra =( Måste bli friskis =) <3

2009-11-16 @ 18:11:16
Postat av: Jenny

neej gumman idag mådde du inget bra =( Måste bli friskis =) <3

2009-11-16 @ 18:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0