jag är så seg, jag vet!

dålig, riktigt dålig uppdatering. men det är för att jag väntat på bilder från 31/10 !! men det inlägget är klart så bara bilder som ska laddas upp så ska ni allt få se. men nu är det mammas jobbdator & jag som ska vara friends i en vecka så blir inga bilder förräns senare heller. precis kikat klart på ensam mamma söker finalen och jag må säga att jag är sjukt avundssjuk på deras kärlek. usch! känns deprimerande men sant. så därför kanske jag valde att skratta istället fast sen började både jag & mamma få tårar i ögonen av vackra ord.

Spenderat helgen hos min kära mormor, även kallad "ojoj" när jag var liten. haft det lugnt & skönt och kunde inte blivit mysigare. körde 12 mil hem i dimma så nu lär väl synen vara bra tränad iaf, dock ny tid bokad på synsam pga att det alltid ska krångla.

veckan kommer nog allt gå lika fort som den förra men jag ska ta vara på varje dag!
puss & godnatt. blir en tidig kväll för mig, jag vet inte vad som har hänt men nu kan jag helt plötsligt sova länge och ha ett GODIS SUG!! inte bra, ska hålla mig tills jag & smulan ska mysa i veckan med något gott!
PUSS igen.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Och om vi ska mysa med något gott så ska vi göra det också hörru!! ;) Så glöm inte det, nåt gott lär du äta faktiskt :) <3<3

2009-11-09 @ 20:35:11
URL: http://baratok.blogg.se/
Postat av: frida

du får ta mina bilder av johanna :D ;) eller så får du vänta två veckor hehe :p

2009-11-10 @ 11:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0