en utav de lyckligaste dagarna i mitt liv!

jag har aldrig i hela mitt liv känt en sådan puls som jag gjorde igår. det var nästan så att jag inte vågade trycka på "avsluta provet". Jag kände hur jag ändra skulle reagera med ett leende eller tårar. och nog blev det ett leende alltid!! så sjukt NÖJD och glad som jag var igår har jag nästan aldrig riktigt varit.

mammsen bjöd på middag på thai-restaurang och min freja bjöd mig på mysfika!
och för de som vet min bakgrund: jag åt biskvi och ben&jerry glass igår!!
fy fan vad gött det var alltså.
det enda som saknas nu är min kära syster som ha fått köra runt mig, så nu vill jag ge tillbaka (:

FÖR JAG HAR TAGIT KÖRKORT!!!!!!!




JAG ÄR SÅ SJUUUUUUKT LYCKLIG!!


Kommentarer
Postat av: frida

men åh vad jag ryser när jag läser detta :D jag fattar din lycka :D du är så duktig!! Men va en biskvi vad gott ;) jag vill bara komma hem och gratta dig :D<3

2009-11-21 @ 12:29:33
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: Jenny

åååååh grattis gumman så härligt att läsa, du är verkligen värd det :)

2009-11-21 @ 15:23:24
Postat av: fs

grattiiiiiiiiiiiiiiiiis din röv! :D

2009-11-21 @ 15:26:09
URL: http://fand.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaag längtar hem nu! Nu har du blitt en stor flicka :) älskar dig

2009-11-21 @ 16:21:06
Postat av: Anonym

Jag håller med Frida jag ryser också som en liten tok när jag läser det!! =P Haha men grattis igen gumman du är bäst och det vet du!! Sjukt nöjd ska du vara och du är sjukt duktig!!! =D <3

2009-11-21 @ 16:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0