dåligt temperament

jag behöver mat. och det roliga är att jag vet om det (och de flesta i min omgivning). men det är verkligen så sant att om jag inte äter på ett visst x antal timmar så blir jag att må skitdåligt. ingen ork,lust och mitt humör ska vi inte prata om. så nu lagar mamma mat för fulla muggar. hoppas på något gott!

kvällen ska tillbringas med fotboll eftersom tv dosan är UPPTAGEN!
GREYS!? :( ser inte ljust ut för min del..

puss & hääj så länge.
ska söka runt på min & longstjerts nya sida! dendu.


Kommentarer
Postat av: frida

samma här, vet hur det känns ahah ;) värst när typ mamma säger, men nu behöver du nog mat haha .... attans att du inte kunde se greys :(:(

2009-11-19 @ 11:48:20
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0