uppsnärjd i det blå.

sovmorgon, njae blev ändå en uppgång vid halv tio för att keka frulle och åka in till t-centralen för att umgås med min kära vän amanda, även kallas snuffan på mobilen! vi började med att kika in affärerna och testa kläder.
hittade lite här och där men dagens favorti blev monki. supersnygga kläder och samtidigt kunde de hålla sig till min lågbudget denna vecka. utgifter hit och dit så man blir tokig. men jag tänker i alla fall leva mitt liv här och nu.
göra det jag vill och samtidigt unna mig som jag vill. tågresa hem med S och vi hade nog det riktigt kul med våra egna underhållningar. smink, brynplockning och massa musik i våra öron. vi kom faktiskt på att vi har precis samma musik smak. nice nice ju !! sedan mitt i resan så skriker jag: TJUGO MINUTER EN KVART. hm.. frågan är bara varför jag gjorde det, amandas kommentar var: jadu, du e ju söt du. haha. men shit happens.

från att åka från solsken och blå himmel så ligger det ett grått täcke över borlänge och ser helt svart & regnigt ut. jag skulle nog säga att det kändes som att det inte gjorde det bättre. papi bjöd i alla fall på grillad mat och det kändes skönt med äkta hemmalagad mat efter en vecka med lite utekvällar!

great day and soon i will meet my girl friend frejja!
/j.









Kommentarer
Postat av: frida

haha vaadå pratade du i sömnen ?:P

2009-05-23 @ 18:22:27
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0