jag är framme och fått en ny upptäckt!!

hallå?!
helt galet tänkte jag först, dels så kände jag mig
som ett litet barn på nytt och blev lite smått förskräckt.
men det kanske är nu det händer
jag kanske inte är klar än.
när man minst anar det så börjar det om på nytt.
nyheten är den att jag har fått två nya tänder(visdoms) som håller på att växa ut !!
mitt ord för detta är galet..thihi

nu så är det nudlar och allmänt ta det lugnt.
tänkte åka in till gamla stan och ta en lång prommis men så fult väder
så blir nog hemma med en kopp te och mysa med mig själv?
någon skulle varit med .. men jag älskar att vara ensam nu för tiden. mysko men sant.
kan undantagas vissa såklart.

/j.


Kommentarer
Postat av: emsi

sötnos, jag skulle kommit och gått en sväng med dig :)

2009-05-18 @ 20:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0