inte långt kvar nu larven!

nu sitter jag på tåget som går  mot kära kära borlänge !?
precis ätit upp min nudel&kyckling låda som smakade grymt gott.
hela dagen har hitills varit otroligt underbar, dock lite stressig
men jag fick det mesta jag villa och behövde.
en svart klänning med volanger, monki.
svart tug-behå med spets, monki.
present till morsdag.
vit spets-tyll kjol, bikbok.

låter ganska okej för att shoppa under en timme med tunnelbane resor
och gatuspring. just nu så ska jag mysa med mig själv på tåget
och bara vänta ut tiden tills jag kommer hem då jag ska ut
till SOLEN!!

miss my friends!
vi ses snart!
/j.

(underbara vackra sjöstaden)



Kommentarer
Postat av: frida

du är söt! :)

2009-05-30 @ 22:24:27
Postat av: frida s

Miss u girlfriend! Long time no seen.

2009-06-01 @ 11:41:46
URL: http://freuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0