här sitter jag igen och försöker att förstå vad som har hänt.

jobbjobbjobb. faktiskt så tog jag min lilla söta (rostiga) cykel till jobbet och jag må säga att det gick lite trögare än vad det brukar göra. men när man väl kommit igång med den där 7 km turen så brukar det bli lättare och lättare.
gick lite snabbt/halvsegt men efter jobbet blev det raka vägen till frida för att senare få en benvaxning av ia, vilket var något nytt och det var helt okej faktiskt. ibland hade man väl kunnat sagt några mindre fina ord men i det stora hela så är ordet helt okej! så var inte rädda för att testa första gången, dock lite svidande känsla såhär nu på kvällen.
annars så blir det en söndag hemma fram tills klockan sex då jag ska ta tåget ner till Stockholm och tillbringa två veckor hos underbara sis. ska vara på en salong ut mot vattnet och den är riktigt fin. trivs även superbra nu så kommer sakna det. ska köpa god picknick med mig och sitta och bara njuta av livet imorgon kväll.
sen så är det ju kort vecka vilket inte heller är fel att jag då är i huvudstaden!
ska ta och kika esc sen umgås med friends.
bärbar dator? ja tack!

puss & hej så ses vi sen.
/j.



Kommentarer
Postat av: emma

jag saknar dig!

2009-05-17 @ 13:14:40
Postat av: frida

det gjorde ont! :P kom hem!

2009-05-17 @ 21:31:57
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0