baby goodbye!

helt galet, veckan har ju gått så fort. nu imorgon är det sista dagen på salongen i sjöstaden.
jag trivs superbra så kommer sakna alla där! tack för allt ska ni veta!
stockholm känns rätt ska jag säga. staden, människorna och ja allt.

Eftersom jag som sagt var har kommit in i min lilla egna kändis värld tänkte
jag att det kunde vara kul att säga vilka som jag har sett under veckan!

-DANNY SAUCEDO!!
-Andreas Wilson
-Måns Möller
-Sanna Bråding
-Douglas Johansson
-Johan Fossmed
-Mårten Andersson.


där var det dock slut, men några i allafall för att heta josefine som aldrig får se några andra än borlängeborna som far runt. ni skulle sett mitt leende när Danny gick förbi oss på uteserveringen. jag trodde nästan jag skulle tappa andan. så galet snygg.

(jag vet vad jag vill, och ni gjorde min dag.)

/jb.


Kommentarer
Postat av: frida

jag säger bara lyckos dig!!! <3 ;) danny!!!

2009-05-29 @ 22:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0