jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din.


you want some gossip, i would love to.
jag fick till och med skriva det på mit cv. vad gör jag på fritiden?
såklar 2 helt självklara saker. men sen då. jag tänkte direkt att
det skulle vara det men men, så jag tog faktiskt mitt initativ och skrev ner det.
jag älskar att fika. så är det bara. speciellt med trevligt sällskap så
blir jag genast på bättre humör. nöjd!

det hjälper faktiskt att få en behövande kram när livet inte riktigt går som man vill.
och det hjälper att  inte tänka så mycket när huvudet är helt fullt.

/j


Kommentarer
Postat av: emma

<3

2009-03-08 @ 11:16:22
Postat av: frida

jag har oändligt med kramar du kan få :)

2009-03-13 @ 21:22:17
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0