jag förstår ingenting.

öppnade matteboken och det var inte lika roligt som förut ska jag säga.
när man inte riktigt förstår så blir allting mycket svårare. men
måste hålla i nu för det är bara några veckor kvar. så jag ska allt
göra så att jag kan, hur nu det ska gå!?

i väntan på lunch med mami på coco thai så lyssnar jag på min
nya favorit, rise against-hero of war.
än så länge har jag inte tröttnat på den fastän den nästan spelas 24-7.

varför börjar det alltid snöa när jag precis har börjat tro att det ska bli vår?
alltid varje gång har det blivit så, och det börjar ta kål på mig för jag ser
snart ingen vår här i sverige.

jag har börjat inse att livet kommer att förändras på riktigt.
det kommer kanske inte blir mer som det var förut. och det skrämmer mig
samtidigt som jag ser fram emot det. men just nu så vill jag bara
att du ska komma hem och att jag ska vara 10 år och du 12, och att
vi ska stå och skrika åt varandra och sen bli bästa systrar igen.
för jag saknar dig så inåt håvete, så mycket att jag till och med sitter
och bölar när jag skriver detta. men gör det du vill och ska för jag
älskar dig ändå!

<3/j.

Kommentarer
Postat av: Smulan

Gummselummsan allt kommer bli bra ju ! :)

2009-03-12 @ 11:46:32
Postat av: Emilia

syster då, vad fint skrivet nu gråter jag också.. :'( saknar dig jätte mycket. Det kommer nog inte bli som förut utan det kommer bli mycket mycket bättre :) Imorgon ses vi. Älskar dig !!!!

2009-03-12 @ 19:15:46
Postat av: frida

men gu, jag blir helt tårögd när jag läser det här jag med :/ vad fint du skriver. det blir nog bra allt andå, trotts förändringarna. Jag vet hur du känner! saknar syster jag med! och sen flyttar bror också :(:( ... låten är fin, lyssnar på youtube nu :)

2009-03-13 @ 21:29:20
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: emmis

vad fint josefine:) förstår att du saknar din syster! allt blir bra! <3

2009-03-14 @ 09:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0