en oförglömlig natt!


dans dans dans. jossan & jag begav oss till stan för att dansa vårat shojazz pass och det var ritkigt nice!
börjat med en ny koreografi och jag blir helt lyrisk varje gång jag dansar.

sedan hem till fridas nuvarande lägenhet för att laga ihop en smarrig sallad och det kan jag love att den blev. efter en mysig middag för två tog vi tag i våran fruktsallad och kaffe. efter mycket tjat & gnat så tog jag min röst till hörd och sa att ett donken besök klockan ett inte skulle vara helt fel! jag är ju som sagt var inte så impulsiv och gör såna här spontana saker så jag var faktiskt riktigt stolt över mig själv!

efter en promenad dit & hem så blev väl klockan runt 3 innan vi låg i sängen. men vi somnade som sagt var inte efter klockan kvart i fem! jag är så spontan ju!! aldrig gjort något sådant på en vardagskväll.
faktiskt en torsdag också ju.

jag är helt nöjd med kvällen frida! tack så otroligt mycket!

<3/j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0