bara för att vi är så bra.

bästa morgonen eller inte?
sovmorgon till kl 12. det var ju njutningen av dagen. samtidigt som bussarna
inte riktigt stämde ihop med vad jag och jossan ville så blev det såklart en
springtur med en sträckning i låret som aldrig vill försvinna! :/
sen så mat på kina! efterlängtat och superb. vi mumsade och efter mycket
tjat om att dom aldrig tog fram sitt mjuka bröd så hoppsan hejsan så var det
någon som lyssnade på våra böner om brödet. vi vart lyckliga och åt till och med
3 mackor efter att ha ätit lunchen. hej och hå vad vi kan få i oss.
sen till skolan och ha 2 lektioner. nu är jag tillbaka i fg och ska samla ihop kläder för
resten av veckan. allt jag ser framför mig nu är sol och bikinisar. drömmer mig bort
till stränder och en stekande sol. men det är faktiskt första april imorgon så jag ser faktiskt
ett ljus i tunneln.

det får räcka för idag.

i know you love me . xoxo
/j.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0