med solen i ögonen.

på min cykel i skymningen tar jag mig hemåt en tisdags natt och stan är full av folk och man känner sig inte precis ensam i ängre. midsommarhelgen har spenderats i göteborg vilket kan beskrivas som ganska skönt, dock ska jag alltid lyckats bli sjuk varje gång jag blir ledig och det är ju inte det bästa. men piggna på mig så att det på söndagen kunde bli shopping! måste också nämna att det var jag som körde de 45 milen ner ! ganska så skönt och mamma bara läser tidningar så. när jag kom hem hade jag sån saknad efter mina bästa så när jag väl träffade dom så pratade jag oavbrutet och var på topp humör. jag älskar att vara övertrött.
nu så är det läggdags för längesen och min säng bara skriker efter mig,
morgonpromenad imorgon kl.10,00. ska bli galet skönt.
sola sola sola sola är vad jag sen ska göra!
/j.


Kommentarer
Postat av: fridaM

å spillmjölk överallt, ahah är det inte så ;)

2009-06-29 @ 23:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0