min kropp känns halvt levande.

alarm 06.20, skjutsa frida till jobbet och sedan hem för att sova.
frukost på altanen och jobb 14.00.
kvällsbad igår i båtsta, inte så kallt och ganska skönt faktiskt.
dock fiskning sker samtidigt på bryggan bredvid men vi slapp gäddor
i tårna så lyckat. mys i stugan sen med longstjert och vi har väl
såklart vänt upp och ner på dygnet och tydligen är det mitt fel igen.

nästa uppdrag att göra : fika på peace and love cafét!
frivillig någon?
ser galet mysigt och trevligt ut :)

jobbjobbjobb kallar så duschen nu.
/josefine


Kommentarer
Postat av: frida sand

jag vill, jag ska. när kan du?

2009-07-19 @ 15:37:11
URL: http://freuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0