estocolmo.

lycklig! måndag - tisdag spenderades med bästa syster och nog vart hon överraskad allt. jag stod i garderoben och elin öppnade dörren för att visa att hon hade städat men där stod jag och såklart skrek hon först till. men sen la sig chocken och hon blev normal igen. tisdag morgon, frukost på grönan och 2 åk. insane & bergochdalbanan. undrar om jag börjar bli gammal eller något för huvudvärk direkt och öm i kroppen! herregud. bjöd i allafall syster på lunch och vi hade helmys! saknar dig som en tok fortfarande.

jobbat idag och umgåtts med frida.s. vi hade riktigt trevligt inatt och idag !
busbusbusbus som vanligt och massa skratt.
jag säger bara : confidence boost!  (eller hus sjutton det stavas)
ska ta och packa för att göra att byte imorgon bitti.
turkiet pics is coming! happy.
/josefine.


Kommentarer
Postat av: frida

du är inte för gammal du behöver bara gå på liseberg lite ;) hehe du är på grönan för ofta haha

2009-08-02 @ 17:38:34
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0