januari!


-Vad blir det för mat?

Efter ett medel/puls och en sväng på kupolen var jag hungrig och trött och längtade efter min säng.. Så då stekte jag såklart på en hamburgare med makaroner till, jag tyckte det var lite lyxigt faktiskt :P med en avokado till så vart det väl ändå nyttigare!

Emma din lilla snosare, försov dig men vet du att jag klarade faktiskt gympan själv men det skulle varit trevligt med lite sällskap. Men nästa gång ska jag då allt ringa dig! :) Dagen är inte planerad förutom ett inköp av strumpbyxor senare, men sen är då kvällen fri för planer! skönt. Nyår var super tillsammans med frida&emma plus fler!


Ska ta mig ett bad nu och vila ut mig rejält !
puss.



Kommentarer
Postat av: emmi

men åå ja dumma snoooozefunktion :P jag tkr vi ska träna snart? vad säger du :D puss min söta

2009-01-20 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0