friday i'm in love.


heyhopp!  Idag känner jag mig glad och därför tyckte jag det kunde vara extra roligt att få väcka johanna när hon låg och sov. Hon har då tjatat på mig om att gå upp så det var dags att ge igen på den tösen! :) Vi tog en frukost och "chillade" medans vi såg på Emila i Lönneberga. Den var ganska så rolig och vi fick lov att stänga av ljudet när hon försökte dra ut en tand genom att springa bakom en häst med en tråd emellan för att det skulle bli ett "ploff". Sedan fixade vi oss på 10 minuter för att ta våran buss till the city!


Lördagen vad den bästa. Vi hade en riktigt god middag med fejk. spelade spel och var nog allmänt egoistiska när vi lekte fotosession. :) det var riktigt mys, och jag blev kär i musiken den kvällen. Alla låtar var som perfekta! nattpromenad hem med röda händer och det var under täcket jag längtade till. Det finns inget bättre än att krypa ner i sängen och bara dra ihop täcket och bli en puppa!.


Tacos ikväll med family. men det är någon som saknas, vi ses på fredag sis!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0