vecka 6.


Sammanfattat är nog att jag ska börja fundera ut mina blogginlägg här. kanske vara lite mer "fundersam" över det jag skriver, men samtidigt kan jag ibland enligt mina vänner vara för fundersam. fast då i verkliga livet. undra vad det är jag brukar tänka på? jag är en liten J.D i scrubs ibland, kan till och med fantisera bort så att drömmarna verkligen går till överstyr. som sagt var, ibland då. apropå så är den bästa stunden när jag liger i sängen och ska till och släcka lampan då jag sappar igenom kanalerna och ser då att 6:an visar scrubs. Och ibland till och med två avsnitt på raken!
Den bästa humorn måste vara när man ligger alldeles själv hemma och själv framför burken och lägger av ett asgarv framför en tvburk, då blir det ju bara ännu roligare.



 


Kommentarer
Postat av: emma

haha min sötjossan! jag visste inte att du var ett så stort fan av scrubs :)

2009-02-07 @ 12:38:43
Postat av: frida

jo ibland är du lite fundersam men det gillar vi ;) hjärtat :)

2009-02-09 @ 09:16:34
URL: http://bubbelshake.bloggs.se
Postat av: emma

KLART VI MÅSTE HA MYSKVÄLL SNART :D vore så mysigt ;) pusso

2009-02-09 @ 19:19:45
URL: http://dubbelklick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0