framme!


tanken av att sitta på ett tåg i 2 timmar och en bussresa på en timme gjorde mig inge sugen på att åka ensam.
men då när jag precis ska gå in och köpa mat på trafik cafeét får jag syn på två trevliga töser. Jennifer och AnnaSara.
Jag går såklart fram med min packning på två stora väskor och ett skidfrodral med skidor+stavar och frågar vad dom  har för sig. gissa vad, Anna Sara ska till SÄLEN. med halv fem tåget frågar jag mig ? och ett ja till svar kunde inte vara bättre!!

En tågresa och en lunch/middag med henne gjorde det hela mycket bättre. Sällskap är alltid bra att ha!
Fettisdagen är det ju som sagt var, och äntligen har jag fått inhandla min väska som jag drömt om i många många dagar! En adidas väska och den är så FAB (som är det nya ordet, enligt frida)

mys med syster här i kläppen och vi ska nanna kudden nu.
life is great..

/ j

Kommentarer
Postat av: johanna f

saknar dig <3

2009-02-25 @ 15:45:31
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/
Postat av: Frida

FAB är det enda jag har att säga. ;]

2009-02-26 @ 16:06:05
URL: http://freuda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0