jobbig dag, för jobbig!

FÖRSOV MIG IMORSE! och det är verkligen inte jag. brukar alltid vakna innan klockan ringer, men nejnej. och frida min vän ville ju inte riktigt förstå hur viktigt det var med tiden så hon ligger där lugnare än lugnet själv ovh mumlar lite för sig själv. jag rusar upp direkt och börjar fixa. när vi väl kom till bilen fick jag springa tillbaka två ggr för att jag hade glömt saker, och vad gör jag då. JO jag glömmer min allra bästa SAK!! mobilen. dock klarade jag av dagen men nog trodde de att det hade hänt något. haha!

nu är jag äntligen hemma efter en för alldeles lång dag. ska vila nu och ta hand om min stackars mamma. lucia firande imorgon i skolan. kom äntligen på lite klappar till den kära familjen! läääängtar

 

<3


Kommentarer
Postat av: FS

För en gångs skull var jag lugnet själv. :)

2009-12-10 @ 10:08:02
URL: http://fsand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0