en lååååååång dag idag

frisörmys vilket innefattar glögg & tävlingar. jossan och jag var tillsammans då vi skulle göra en uppsättning med ögonbindel och den andra skulle instruera den efter en bild. och vilka vann då :D haha! great.
och nu väntar engelska b i två och en halv timme. känns väl inte så jätte kul men vad gör man inte för denna skola. sne blir det raka vägen hem till borlänge.

ska pallra mig iväg nu så jag får bra betyg :) jag har faktiskt pluggat in glosorna denna gång!
kvällspromenad ikväll också. grymt skönt.

jag älskar det jag känner just nu


Kommentarer
Postat av: frida

duktiga josefine ;)

2009-12-16 @ 21:03:16
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0