091213 - 11.34

väldigt fräsch. det är så jag känner mig. nytvättat hår och nyduschad kropp. parfymerad och sminkad. alltså fit for fight som man brukar säga. hemmahelg skulle jag vilja kalla denna. men OM det varit skönt! herregud ja. att inte alltid behöva göra något kan vara fruktansvärt behagligt. jag och frida undrar om det kan vara möjligt att vi fortfarande är mättade !? jag ska vänta ut tiden och sen se om det kommer någon känsla. 25:e blir det iaf utgång! hopefully. borlänge el falun ? det är min stora fråga.

nej nu ska jag hoppa in i bilen & snart åka till jobbet.
larven väntar ju på mig där! hon är så grymt duktig med sina jobbarpass.
en riktig eloge är hon värd. och vi ska såklart fira nästa vecka/helg för vi är leeeeeeeediga!
<3

PUSS&HEJ!

Kommentarer
Postat av: frida

borlänge såklart!! ;) nämen tack för det vännen :) du kämpar allt på bra du med :D <3 riktigt duktig är du! men jaaa nästa helg :):):)

2009-12-13 @ 22:02:20
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0