ute på kändispromenad.

jag & jenny kom precis hem till hennes lägenhet efter att ha varit ute och gått på lång promenix.
två timmar och tio minuter, började gå mot kolgårn sen så hängde inte jag med nå mer vart vi var.
men trevligt var det i allafall! vi kom sedan fram till ica maxi vilket var ett utav våra mål. nötter & frukt stod
på inköpslistan men det som vi inte räknade med var att susanna kallur passerade oss och jag försökte
se så cool ut som möjligt :) haha. jenny såg ingenting som vanligt men jag var snäll och sa att susanna stod där borta.
så nu vart det en kändispromenad istället för en helt vanlig.

<3

har även fått massa goda recept så nu ska jag hem & testa!
pusshej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0