städdax för min del.


dags att äntligen ta mig i kragen och städa ur garderoben som är full av skit. eller nja, men massa jäkla kläder som jag inte ens använder som bara tar upp onödig plats. så alla mina vänner som alltid ska stå och testa mina kläder och rensa ur alla garderober jag har, nu finns det en hel ikea påse med kläder som jag antagligen bara ska slänga så intresserade säg till! :)

lördagen bjuder annars på en träff med josefine nord. min pärla till vän.
antagligen så besöker vi nog kupolen skulle jag tro. sen bär det av till jobbet klockan fem för ett arbetspass
på krogen. uppvärmning igår så nu är jag lite varm i kläderna tills idag, hoppas det går lika finemang som igår så är allt lugnt. vi tjejer har ju nu bokat KRYSSNINGEN! äntligen säger jag bara. tack marie & camilla för att ni ställer upp och vill! förra gången var mer än lyckad så det kan ju inte bli bättre det här. sex tjejer + 2 medelålders! omg :)

ska hoppa in i duschen och sedan leta efter min tandborste som inte finns.
min toalett har 6 tandborstar men ingen är ju ens min. detta är mysko!
/josephine.



Kommentarer
Postat av: elin

snyggjossan!

förlåt för ett lite konstigt möte idag vid stationen :P

2009-08-01 @ 18:03:29
URL: http://reijonen.blogg.se/
Postat av: syster

hahahhaha mina vänners tandborstar när ja alltid hade hemma fest och alla slagga kvar:P

2009-08-01 @ 20:32:26
Postat av: jossan!

Jag kommer hem till dig och snor med mig HELA ikea kassen hem det är du medveten om va? ;) Och tack för idag gumman det var super!! :):) miss ya already men om en vecka då ses vi! =) btw så hoppas jag att en tandborste är min annars har du slängt den o så får du inte gööööra!!! :) <3<3

p.s!!!! skärp dig kossi lär dig stava mitt namn för fasiken!!!!!! ;)

2009-08-02 @ 01:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0