slut som artist.

vaknar av skrammel i köket. klockan är kvart i sju och det är dags att pallra sig upp för att ta cykeln till jobbet.
musik fick underhålla min fina cykeltur i soluppgången ( eller inte då precis kanske ) sen väntar en frukost på balkongen på cafét och det var välbehövt! i panik så ringde vi till freja som fick vara med och göra ett arbetspass! riktigt kul & gud så duktig flickan är alltså. blev stolt över dig min vän. förresten så sa jag att du skulle sova hos mig vilket du borde gjort ju! så kunde vi cyklat tillsammans :)

nu väntar en fotdusch pga svettiga jobbarskor!! sen fixa till mig lite så jag kan ta och visa upp mig på kupolen  för jag hoppas allt att frida vill fika eller göra något trevlans. ett dopp i poolen är ju inte heller helt fel!

over and out.
/snart finns du på mig med ska du veta.
-josephine

Kommentarer
Postat av: frida

alltid lika härligt att gå upp tidigt(NOT) haha

En helskön kväll jossan ;) puss på dig

2009-08-06 @ 11:55:54
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: Anonym

det vare också:) hur mår du? :)

2009-08-07 @ 00:07:19
URL: http://emmaliinderoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0