en helt vanlig måndag.

Idag ska jag helt enkelt bara skriva om vad jag har gjort. dagen har faktiskt varit så bra att jag det får bli ett sådant inlägg.
jag började med att vakna upp med mina bästa. frida & johanna och jag tog en riktigt bra start på dagen, smoothie och subs! hur grymt gott som helst. sen vandrade jag vidare mot skolan. visste att jag skulle få träffa smuan(josefinenord) vilket gjorde min dag redan då! (hon skriver alltid med e på slutet av sitt namn, mysko jag vet) :)haha.
lektionerna var helt ok. jag gillar min nya religionslärare, framåt och rakt på sak. Jag skulle säga till om hon tjatade ut mitt namn, BENGAN. känns skönt att kallas så. svenska lektionen bjöd på många skratt & tårar.
Dagens uppgift var att lisa skulle beskriva mig som ett djur. Väldigt smart är hon tösen.

"jossan, du är för mig en giraff. du är nyfiken samtidigt som du kan dra dig tillbaka. du är lång och ståtlig och du kommer och går med din egen stil "
- tack lisa! riktigt sant tror jag till och med.


Senare på dagen så blev det till salongen för att fixa till mammas hår. och modig var hon vill jag lova. men fin blev du också! hon är värd guld min mamma. sedan vidare mot middag hos mamma för att sedan åka ner med min andra halva till stan igen. flängt & haft en skön dag idag! nu blir det jag och min larv ikväll. mysapysa lite <3

en helt vanlig måndag som josefin.b tyckte var värd att skriva ut.



/j.


Kommentarer
Postat av: frida

nu har det kommit upp :D du är då lika söt som giraffen också ;)

2009-08-25 @ 09:32:56
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0