tiden bara sveper förbi.

påskveckan är över och det är snart slutet av april. allt närmar sig med stora steg och det som snart var oändligt borta är här nu och sommarkänslor bara vimlar i luften!

imorgon ska jag äntligen få träffa min bästa syster som anländer ifrån kläppen. myspys ska vi ha!

jag & smulan har lekt igår och idag. vi fick dock ganska dåligt samvete igår på grund av lite knäppa ideér men det var lite roligt måste jag erkänna. :P hyrde film igår och till sommaren kan jag lova att ni inte kommer känna igen oss längre. vi såg på step up, the streets och vi har redan våra planer på den nya stilen. och som sagt var en vacker dag ska jag bli dansare/skejtare. men bara en vacker dag! filmen var grymt bra att vi till och med slog på den på morgonen när vi käkat frukost.

äntligen bilder! wihoooo.



fikatime med josefin!
jag är som sagt var glad i alla fall.

Kommentarer
Postat av: frida

haha så taskigt att lura den där tjejen på ica maxi hehe nej då ;) lite roligt måste hag ju säga :P vilka söta bilder :)

2009-04-20 @ 10:40:24
URL: http://bubbelshake.blogg.se/
Postat av: Sandra

SÖTNOSEN MIN!!!

2009-04-20 @ 13:02:57
URL: http://viiii.blogg.se/
Postat av: ems

det låter roligt med ny stil :D få se om du törs :P

2009-04-20 @ 16:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0