sommar feeling!

när sis precis har släppt av mig får jag syn på det.
JORDGUBBSSTÅNDET!!
blev sjukt sugen men insåg att jag lämnat plånkan hemma.
tränade på gymmet och en cykeltur hem,
när jag kliver in och sedan går till köket, gissa vad som står där?
en ask fylld med jordgubbar såklart! lyckan idag.
så just nu sitter jag och mumsar största jordgubbarna i stan och
kikar på ugly betty. sällskap? nej nej . =(

imorgon ska jag ha mys med frida i allafall !

måste nämna att sis och jag hade bus i bilen.
biltur till älven med fikakorgen med.(driven på max)

pusshej
/j.

Kommentarer
Postat av: frida sand

Du har är jämnt upptagen Josefine! När har du tid för mig? <3

2009-04-21 @ 22:04:18
URL: http://freuda.blogg.se/
Postat av: frida

HEEEEELT UNDERBART JOSSAN :D:D:D:D kan inte fatta att dom äntligen har kommit! det som vi har längtat efter sååå länge <3 :) det måste vi köpa så fort som möjligt ;) din turis som fick jordgubbar precis då du sett dom haha

2009-04-22 @ 14:02:34
URL: http://bubbelshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0