sjukskriven på grund av glassarm?

så kändes det faktiskt för en stund.
då var det dags igen, springa, diska, städa, torka, jobba,jobba,jobba.
men det var lika bra att gå ut och få den värsta dagen är att börja sådär segt.
så nu minns jag hur sommardagarna är och hur en riktigt varm och fin
dag ser ut för oss. mat och film gjorde mig hel igen och nu blev det fil+flingor
en sån här slapp lördagskväll vid brist på något att göra.

men man behöver ju såna dagar också!
snart äre påsk vill jag lova. och alla chickens kommer fram.
för trött för att skriva. jag ska bättra mig.
pusshej!


Kommentarer
Postat av: emms

chickens är bra, om de är i cholklad så blir det ännu bättre... nu kom jag på vad det är jag menar, chokladharar ju :D:D mumms

2009-04-05 @ 22:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0