j.d and tork!

efter enn natt utan riktig sömn så är jag ändå uppe i ottan.
sovmorgon till tio men hade ingen annan skjuts en vid halv åtta så det blev
bokläsning och dator i skolan. det kan vara skönt det med.
för tillfället förgyller johanna min dag och hon sa att hon ville ge en hälsning till bloggen!
thanks for that!

veckan känns riktigt nice och jag är lycklig över att det redan är onsdag och jag har dans ikväll.
som jag förklarade för mamma igår så är det dansen jag lever på. (nästan)
men jag blir verkligen helt och hållet lycklig när jag får dansa och jag är så arg på mig
själv att jag inte kom på det lite tidigare!

nu ska jag sitta och bara allmänt datanörda sista tiden!
/j,


Kommentarer
Postat av: e

du måste dansa för mig ngn dag ;)

2009-04-01 @ 11:43:50
Postat av: johanna f

min bästa <3

2009-04-01 @ 16:22:07
URL: http://takeawalkwithme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0