perfekt


vaknade 05:40 och kunde inte sova. bestämde mig för att ligga och dra mig en stund men
sen när klockan blev 06:00 var det dags för skam och läsa lite. jag tar mig igenom den snart
På bussen mot falun ringde johanna och det var trevlans för det vart väl ett samtal på en halvtimme
sådär på morgonkvisten, bästa morgonen!

idag slutade vi halv tolv och sedan bar det av till sågmyra där vi fyndade lite behövande kläder,
ingen provning utan ska testa dom snart. utbudet var helt okej tycker jag. sedan en sväng på
gina är inte fel. sis och jag var nyss duktiga och jobbade flitigt på gymmet! middag och
nu sitter jag här, skriver i sängen medans jag sneglar på vänner på tv:n.

jag var också jättesnäll idag och bakade scones och köpte SEX AND THE CITY FILMEN till min syster !

puss och trevlig helg för imorgon är det fredag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0