hejhopp


Att vakna av att pappa är ute och skottar var något så ganska ovanligt eftersom det var cirka åtta månader det var snö. Och även denna morgon  var jag då uppe vid halv åtta och kunde inte somna om. Jag förstår inte varför men jag försöker ju verkligen! Det viktigaste är i allafall att man får sova tills man själv vaknar istället för att klockan ska väcka en med ett ryck. Snö yran är i full gång och jag var nyss utanför dörren och det var inte det skönaste men det är fint och ljust på marken nu. Jag sitter i mamma gamla tröja och det är skönt vill jag lova. Även mitt fynd armband från "new yoorker" som är top 1 på favoritlistan! Lisa&jag tog en sväng till Västerås i måndags där vi båda fyndade. Jag mest kläder och Lisa, ja mest skor kan man säga!

Johanna har nu lämnat mig för att spendera helgen i Luleå. Det är väl lugnt för den här gången då. Idag ska jag njuta av min sista dag som sextonåring! Så imorgon kommer jag upp till er sjuttonåringars nivå! Mormor och jag har bakat tårtor och annat gott som ska ätas!

en bloggbild är väl inte helt fel en sån här bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0