smartast det är jag



precis hemma efter en extra cykeltur som egentligen var onödig. Jag hade varit och gymmat på friskis sen så går jag till stan för att vänta på bussen, när jag kommer hem ser jag att min cykel är borta :S den är ju låst och då kom jag på att jag cyklade ju till stan imorse , ååååh så jag har helt totalt glömt bort min kära cykel medans jag stod och vänta på bussen. Haha hoppas man lär sig iallfall. Annars har dagen varit bra förutom att jag försov mig imorse , skulle cykla halv åtta och vaknade kvart över. Glömde frukost så det blev en macka och juice på skolan. Idag har vi har haft redovisning, teater och sen kollat på skol mässa , så en riktigt skön dag också =)




nu ska jag gå och duscha eller fixa inför imorgon pusshej
:)

Kommentarer
Postat av: frida

hehe huuur kan man glömma sin cykel :O :D
?!

2008-05-25 @ 18:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0