veckonytt

Väntar just nu på att fiddelutt ska ringa & sen ska jag
nog träffa tjejerna , längesen , lutar mot grönsaker , dip & film =) alltid lika gott

Spelar för tillfället olas låt - mkt bra enligt mig , jag tyckte nog dom flesta var riktigt bra
Johanna varför måste du just åka på påsklovet =( jag ska allt ta ett snack med dig när du kommer hem , du kan ju  inte hålla på såhär :P

Idag har jag och syster varit på kupolen och kikade lite på perrelli , eller hur hon stavar det :P
det var skapligt med folk och jag höll på att få ganska många svettattacker, fastän jackan var av , haha jag tycker verkligen om att vara med dig <3

Tisdag ska jag till ikea med syrran elin och frida , kuddar & ljuslyktor står på inköps listan
ska bli såhäääääääääär kul :) jag älskar IKEAS mat och då ska jag allt gotta mig med onyttigheter :P  Vi har även tänkt ta en tur på köpcentrumet

ha det bra puss & kram




Kommentarer
Postat av: Freja

i´m coming soon! :D

2008-03-22 @ 23:43:08
Postat av: emma

ja, klart vi ska hitta på ngt nån dag! det var jättetrevligt idag :) (L)

2008-03-24 @ 23:13:39
Postat av: elin

hej. åk till västerås istället. flera avdelningar är avstängda i gävle, men om ni bara ska ha ljus o kuddar hittar ni det nog iaf :) trevlig resa!

2008-03-25 @ 12:26:07
URL: http://elinpra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0