solsken

hejsan 

Lovet bara rullar på och snart så är det skola igen . Men det ska bli skönt också nu är det inte långt kvar så ska köra hårt dom sista veckorna sen är det beach 08 som gäller . På sommaren ska man inte behöva träna ju , haha . Idag blir det snart en prommis med syster i det vackra vår vädret , fast enligt pappa så var det tydligen inte vår men jag säger så iallafall . Kom hem idag från frida, och emma åkte tidigare på morgonen och skulle såklart väcka oss , haha men det var lugnt =) vi hade en myskväll och tog det lugnt käkade mat & efterrätt såklart . men gott vare , speciellt grädden frida :)

Aja , nu sitter jag här och har precis städat rummet och förnyat det lite från IKEA . kuddar ljuslyktor och ramar har fått mitt rum att se mkt bättre ut . En tur till gävle sitter aldrig fel , frida jag syrran och elin hade kul vill jag lova. Har nog aldrig skrattat så mycket åt bilragg :P

På fredag blir det att dra iväg till Ludvika till Lisa =) mkt kul skare allt bli .  Planerna lutar åt bio , helenas nya film och kanske fika med jossan och jessica . Ska nog slå en signal till lisa alldeles strax. Kommer alltså hem på lördagen någon gång och då är det Sandra som fyller år . födelsedagsfest är alltid lika kul , grattis grattis =)

Ska upp till pappsen och vara lite social nu =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0