mys med flicksen

En mkt lyckad kväll . Johanna frida & jag hade mys både i tunnnan och inne . Satt i tunnan och pratade i 3 timmar , det är inte dåligt tjejer :) jag hade iallafall riktigt roligt med er . Jag kallades för prinsessan men har ingen aning om varför :P haha , vi var på willys samma dag och handlade snacks för 200 kr , vi kan shoppa iallafall . Sen kväll men tidigt uppgång , frida skulle jobba och jag & johanna passade på att åka hem =) tack för en lyckad kväll <3

MASKERADFEST , riktigt kul hade jag , lite surt för mig&fidde först kanske men vi sket i det ändå .

Väntar nu på att kringlan ska ringa men hon verkar tydligen inte  vilja göra det så det blir väll jag som ringer . Ikväll ( lördag ) blir det mys med johanna först , sen vem vet det blir nog troligen fest , yeah !

Pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0